Garantijas noteikumi
Garantijas termiņš ir periods, kurā pircējam, atklājot preces defektu, ir tiesības pieprasīt no pārdevēja vai ražotāja veikt pasākumus defekta novēršanai. Pārdevējam ir jānovērš defekti, ja vien netiek pierādīts, ka tie radušies pircēja darbības noteikumu pārkāpumu rezultātā.
Kad sākas garantija?
- no preces nodošanas patērētājam brīža;
- pasūtot preces interneta veikalā, garantija sākas no piegādes dienas.
Garantijas serviss ietver:
- preces defektu novēršana sertificētos servisa centros;
- apmainīt pret līdzīgu preci bez papildus samaksas;
- maiņa pret līdzīgu preci ar piemaksu;
- preču atgriešana un naudas līdzekļu pārskaitīšana uz pircēja kontu.
Preču maiņas un atgriešanas noteikumi :
Labas kvalitātes preču maiņa un atgriešana kā privātpersona
Pārdevējs garantē, ka pircējs 14 dienu laikā no preces iegādes dienas var atteikties no kvalitatīvas preces, ja:
- prece nav lietota un ar noformējumu, atrodas iepakojumā ar visām etiķetēm, un ir dokumenti preces iegādei;
- preces nav ražotas vai ražotas pēc klienta pasūtījuma.
Pircējam ir tiesības apmainīt labas kvalitātes preces pret citu šīs preces vai citas pēc vērtības identiskas preces tirdzniecības piedāvājumu vai pret citu preci ar papildus samaksu vai cenas starpības atmaksu.
Neatbilstošas preces maiņa un atgriešana
Ja pircējs (privātpersona) konstatē preces defektus pēc pirkuma, viņš var pieprasīt pārdevējam remontu vai nomaiņu. Remonts jāveic 30 dienu laikā no pretenzijas iesniegšanas dienas. Ja šīs preces remonts nav iespējams, tad prece tiks nomainīta pret tādu pašu vai līdzīgu. Gadījumā, ja preci nav iespējams nomainīt, pircējam tiks atmaksāta visa summa par preci, neskaitot piegādes izmaksas.
Ja Preces neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt Pircēja iespējas preci izmantot. Preces neatbilstība uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina Preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas Preces ārējā izskatā.
Visa nomaiņa, remonts un atgriešana starp pircējiem kā juridiskām personām un piegādātāju tiek izskatīta pēc vienošanās, saskaņā ar viņu noteikumiem un noteikumiem un norādītajiem garantijas nosacījumiem.
Klienta naudas atmaksa
Atmaksas termiņš ir atkarīgs no pircēja sākotnēji izvēlētā maksājuma veida.
Skaidras naudas norēķinu gadījumā tiek veikta naudas atmaksa no veikala kases personai, kura veica pirkumu un notiek uzreiz pēc pircēja pieprasījuma saņemšanas.
Preces vērtība tiek ieskaitīta klienta kartē, ja tika izmantots bezskaidras naudas maksājums, notiek uzreiz pēc pircēja pieprasījuma saņemšanas. Atkarībā no bankas iestādes var paiet dažas dienas, līdz pircējs saņems naudu pircēja bankas kontā.
Izmantojot elektroniskās norēķinu sistēmas, atmaksa uz elektronisko kontu tiek veikta dažu kalendāro dienu laikā.